Podzim je sice často deštivé a větrné období, kdy se nám nechce z domu vystrčit ani nos, ale přesto si jej můžete zpříjemnit sportem. Vyberte si sport, na který se budete těšit a bude vás bavit. Uvidíte, že díky přívalu endorfinů se vám obloukem vyhne podzimní deprese a budete se cítit plní energie.

1) Běh

Pro někoho je možná běh náročným sportem, kterému se raději vyhne. Přitom běh posiluje celé tělo a dokáže velmi rychle změnit postavu a navíc získáte i lepší fyzickou kondici. Nemusíte se přihlásit rovnou na běžecký maraton, stačí když vyběhnete v nejbližším parku nebo lese u svého domu. Začněte třeba na minutě běhu a minutě rychlejší chůze. Postupně přidávejte minuty běhu až třeba uběhnete svých prvních 30 minut. Nezapomeňte na kvalitní dámské a pánské boty, které jsou určené k běhu.

2) Dlouhé procházky

Pokud máte oslabenou imunitu a po chvilce běhu byste mohli onemocnět, vyberte si alespoň chůzi. Dopřejte si denně delší procházku. Může to být cesta do práce, cesta na nákup nebo třeba venčení psa. Uvidíte, že na procházce si vyčistíte hlavu, zbavíte se zbytečných starostí a navíc uděláte i něco pro své zdraví. Když si koupíte krokoměr, bude vás to motivovat ke zvyšování svých výkonů.

3) Plavání

Na podzim a v zimě se zavírají koupaliště a otvírají se kryté bazény. Plavání je ideálním sportem, jak zhubnout a přitom nezatížit klouby. Sbalte si do sportovní tašky pohodlné plavky, ručník a přibalte také plaveckou čepici. Nebudete si muset zdlouhavě sušit vlasy nebo riskovat, že se venku nachladíte. Pokud máte rádi otužování, můžete vyzkoušet i podzimní plavání v rybníku nebo v jezeře. Dejte si však pozor na to, aby se vaše tělo nedostalo do teplotního šoku. Než se začnete otužovat, zjistěte si o tomto druhu „sportu“ víc podrobností.

4) Sálové lekce

Skvělým způsobem, jak zhubnout, jsou i sálové lekce. Jejich výhodou je vzájemná motivace a podpora celé skupiny. Navíc si můžete vybrat sálovou lekci přímo podle toho, jakému sportu dáváte přednost. Pokud budete na lekci chodit s kamarádkou, budete se těšit nejen na cvičení, ale i na společné povídání a zážitky.

5) Posilování ve fitness

Chcete-li posílit tělo, získat svaly nebo výrazně zhubnout? Pro vás je ideální návštěva fitness centra. Sbalte si do tašky pohodlnou obuv, sportovní legíny a přidejte tílko na cvičení. Nezapomeňte na ručník, případně vlastní cvičební podložku. Pokud nemáte možnost chodit do fitness centra, využijte prostor ve svém domě a malé fitness si zařiďte sami.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno