Kdo není na síti, neexistuje?

Nutno říct, že bychom v naší zemi jen těžko hledali internetového uživatele, který by se alespoň na jedné sociální síti nevyskytoval. S trochou nadsázky lze tvrdit, že kdo na nich není, jako by snad ani neexistoval. Řada z nás patří dokonce mezi aktivní uživatele hned několika sítí, které nám umožňují sdílet nálady, pocity, fotky, videa, obrázky a další informace.

Světový fenomén Patrně nejznámější sociální sítí nejen u nás, ale po celém světě, je Facebook. Přestože byl původně založen jako obyčejná komunikační platforma, dnes plní funkcí daleko více. Neslouží jen k navazování osobních kontaktů, ale také těch obchodních. Jeho vlivu využívají nejrůznější firmy, kterým reklama na Facebooku umožňuje za výhodnou cenu a přitom masově propagovat jejich výrobky a služby, zvýšit zákaznickou loajalitu a budovat svou značku. Společnosti si čím dál více uvědomují, že když na nich nejsou, připravují se o konkurenční výhodu. Představuje tak pro ně důležitou formu online marketingu.

 

Nástroj pro hledání zaměstnanců

Sociální sítě také čím dál častěji slouží jako nástroj pro hledání nových zaměstnanců, a to pro jakékoli pozice – od IT odborníků, přes manažery, vývojáře až po administrativní pracovníky. HR marketing firmám umožňuje nalézt ty správné profily a oslovit tak vhodné kandidáty, které pro svůj ekonomický růst potřebuje. Ne všechny společnosti však umí s těmito moderními metodami pracovat. Využívají proto služeb zkušených reklamních agentur, které jim s komunikací pomáhají. Radí jim, jak správně oslovit cílovou skupinu, jak se prezentovat v profesní rovině i jak se ukázat v tom neformálním světle. Umožňuje jim tak využívat veškerého potenciálu, které tyto sítě nabízí, a výsledky pak mluví za ně!

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno