Chcete žít aktivně a udělat něco pro své zdraví? Začněte žít aktivněji a vyberte si sport, který vás bude bavit. Zapojte pohyb i do svých běžných aktivit a zjistíte, že není problém splnit denně cvičební plán, chůzi i kardio aktivitu.

1) Pořiďte si krokoměr

Skvělou možností, jak zjistit, kolik máte denně pohybu je krokoměr. Využijte chytré hodinky, krokoměr v mobilu nebo si pořiďte speciální krokoměr, který můžete mít například na pásku. Zkuste denně dodržet alespoň 5000 kroků, pokud zvládnete i 7500 až 10 000 kroků velmi rychle se to projeví na vaší kondici i formování postavy.

2) Domácí posilovna

Zařiďte si domácí posilovnu tak, abyste mohli cvičit za každého počasí. Je na vás, zda bude součástí posilovny jen kardio zóna s eliptickým trenažérem a rotopedem nebo necháte prostor i pro podložku na cvičení, případně činkovou věž.

3) Vynechejte auto

Zkuste co největší část dne chodit pěšky. Zapomeňte na své auto a pokud máte možnost dostat se do práce pěšky nebo na kole, využijte ji. To stejné platí například u návštěvy pošty, případně u nákupu, pokud nepotřebujete udělat opravdu velký, například měsíční nákup.

4) Zapojte do cvičení hudbu

Využijte motivaci hudbou a zkuste si do sluchátek pustit dynamickou hudbu. Ta vám pomůže nejen na běžeckém páse, ale také při zvedání činek a dokonce ji oceníte i při úklidu. Jen málokomu se bude chtít hýbat, když zvolíte pomalou až téměř uspávací hudbu.

5) Spojte příjemné s potřebným

Pokud si myslíte, že nemáte čas na všechny své aktivity, pracovní povinnost a ještě na rodinu, zkuste spojit příjemné s potřebným nebo také užitečným. Naplánujte si procházku s dětmi, kde si například zopakujete školní učivo a přitom uděláte něco i pro své tělo.

6) Najděte si vhodný sport

Najděte si sport, který vás bude bavit. Je na vás, jestli chcete začít běhat a plánujete si pořízení vlastního běžeckého pásu nebo dáváte raději přednost klidnějším sportům jako je například jóga, tai-či nebo třeba pilates. Nezapomeňte si koupit potřebné posilovací pomůcky a vybavte si svou domácí posilovnu tak, abys vás v ní cvičení bavilo a motivovalo k lepším výkonům.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno