Pro mnoho z nás byl nouzový stav skvělou výmluvou, proč si trochu zalenošit a odpočívat. Samozřejmě i to je potřeba, jen se teď potřebujeme dostat do kondice. Když vás pohyb baví, jde to mnohem snadněji.

Když jsme zvyklí vyrazit na procházku se psem, na kolo, na nákup nebo jiný, pravidelný pohyb, máme na půl vyhráno. Stačí si trasu prodloužit a máme pohyb navíc. A když i přesto chceme pro svou kondici udělat víc, začneme přemýšlet i nad dalšími aktivitami, které by nás mohly bavit. Nebo nad návštěvou fitness centra. Co vše tedy lze vyzkoušet?

  • Klasický fitness trénink posílí všechny svalové partie, je však důležité mít správnou techniku. Ideální je příprava s trenérem, který vám poskládá trénink na míru, poradí se zátěží a v začátcích dohlédne na správné provedení cviku, aby byl trénink efektivní a bavil vás.
  • Protahovací jóga či pilates pomohou se zkrácenými svaly a šlachami, zlepší vaši pružnost i držení těla. Pomalejší cvičení jsou skvělým doplňkem k jiným sportům, naučíte se také pracovat s dechem a lépe se soustředit.
  • Žádné speciální pomůcky ani vybavení nepotřebujete pro funkční trénink. Základním prostředkem je vaše tělo, trénujete pohyb a nikoli svaly. Přesto je tento typ cvičení vhodný pro posílení celého těla a zlepšení pohyblivosti.
  • Pro vášnivé cyklisty i absolutní nejezdce je skvělou volbou dynamický spinning. Cvičení, při kterém jedete na stacionárním kole za doprovodu hudby. V různých sestavách a choreografiích pod vedením zkušeného lektora nebo lektorky, vás bude bavit a zlepší vám náladu. Jízdou procvičíte problémové partie a zlepšíte také dýchání.
  • Na posílení střední části těla se zaměřuje core trénink, při kterém využijete i balanční pomůcky jako jsou fitbally nebo malé míčky. Je vhodný pro aktivní sportovce i naprosté začátečníky.

Nabídka tréninků a lekcí je velmi široká, nemusíme se omezit jen na posilování a už vůbec se nemusíme stydět. Každý byl někdy ve fitku poprvé a moc dobře ví, jaké to je.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno