Na internetu najdete spoustu rad, jak snadno a účinně zhubnout pomocí diet, prášků, nekonečně mnoho hodin ve fitness  centrech, které mimo jiné stojí spoustu peněz.

Což takhle začít hubnout věcmi, které beztak každodenně děláte?

Svůj život popřípadě trošku poupravíte, ale vy i váš organismus na tom budete líp a nebude Vás to stát ani korunu.

 

Pár rad pro začátek

Žádná pozdní jídla– Všichni to známe, ledničku nejhojněji navštěvujeme až večer, ale od toho se samozřejmě postava odvíjí nejvíce. Abyste nejedli večer, musíte začít snídat, dopoledne menší svačinku a na oběd. Pak opět něco menšího a večeře. Dopřejte si tedy trošku více dopoledního hodování a večer se budete cítit dostatečně nasyceni. Nejezte 2-3 hodiny před spaním.

 

Hýbejte se. Snažte se každý den pohybovat o 5 minut více předchozí den. Aktivní chůze po městě nebo obchodech nebo chůze do schodů se také počítá. A procházka s pejskem? K nezaplacení. Zabijete totiž dvě mouchy jednou ranou. Ideální je pohybovat se každý den alespoň 30 min. To není tak hrozné že?

 

Pilulky na hubnutí – neberte . Jestli doma něco takového najdete, hoďte to do koše. Za takové věci opravdu nemusíte dávat peníze. Vitamíny jsou ovšem věc jiná.

 

Jezte mrkev a uvidíte až za roh. Tím jsme Vám chtěli pouze poradit, že když zařadíte více zeleniny do svého jídelníčku, bude to na Vás tedy hlavně na organismus téměř zázračný vliv.  Zhubnete a získáte vitamíny. Zeleniny není nikdy dost. Jedná se o nejdůležitější část jídelníčku. Denně bychom ji měli sníst kolem 300 gr. V případě, že si připravíte např. salát s tuňákem to ovšem není tak strašná představa.

 

Vyměňte sladkosti za ovoce. Ač se Vám to na první pohled nebude příliš zamlouvat zkuste to. Začněte z lehka. Místo sušenky si dejte musli s ovocem. Nejlépe jen ovoce. V případě, že byste nechtěli  jen ovoce, tak je na trhu  k sehnání plno chutných zdravých pochoutek (ovocné tyčinky, celozrnné koláčky slazené přírodními sladidly, sojové pudinky, ovesné placičky atd.)

 

Napijte se před každým jídlem. Naplníte si tak žaludek a budete se cítit rychleji zasyceni. Pití vody před jídlem je vhodné i v případech nekontrolovatelného přejídání a pomůže Vám k tomu jak zhubnout.

 

Nechoďte nakupovat hladoví. Častokrát tak nakoupíte spoustu potravin navíc. V tu chvíli na ně máte zrovna chuť, nebo jsou náhodou ve slevě a to se přece vždy hodí. Jenže to škodí Vám i peněžence.

 

Žvýkejte, žvýkejte, žvýkejte. Každé sousto bychom měli přežvýknout 20x – 30x,  jsou ale i tací, co přežvykují každé sousto až 50x.

 

A na závěr! Hodně pijte. Pokud můžete, pijte vodu. Budete jako znovuzrození.

 

 

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno