Značka čokolád Milka uvede v období před svátkem svatého Valentýna novou reklamní kampaň na podporu prodeje svých bonboniér a čokoládových produktů. Patnáctivteřinový kreativní koncept videa připravila stejně jako řadu předchozích kampaní holandská agentura Wieden & Kennedy. Příběh videa je zasazen do idylické vesničky, kde usměvavá poštovní doručovatelka rozváží valentýnská psaníčka a dopisy. S posledním zamilovaným balíčkem musí vystoupat až na vrcholek místního kopce Lilaberg. A právě tam zjistí, že romantický dárek byl určen právě pro ni.
„Sezónní zboží dlouhodobě vykazuje vysoké prodeje, proto našimi kampaněmi cílíme právě na tradiční svátky, jako jsou Vánoce, Velikonoce či u nás se setrvale etablující svátek svatého Valentýna,“ říká manažerka značky Milka Kristýna Vlasáková. „Kromě televizní reklamy chystáme podporu přímo na prodejních plochách, kde budou připravené ochutnávky a prodejní materiály. Letos se navíc do prodeje zapojí také členové nejvyššího vedení naší společnosti, kteří budou zákazníkům nabízet produkty ve vybraných pražských prodejnách.“
Kampaň s názvem „Nejjemnější způsob vyznání“ využije i řadu dalších příležitostí k přímému kontaktu se zákazníky. Například v žižkovském kině Aero se sveze na vlně zájmu o speciální valentýnské promítání světově proslulých filmových hitů Hříšný tanec a Osobní strážce. Zasáhne ale i cestující vybraných vlakových spojů.
Francouzský filmový tvůrce Jean-Pierre Jeunet obohatil světovou kinematografii nejenom snímkem Amélie z Montmartru, ale i hollywoodskými trháky jako Vetřelec: Vzkříšení. Jeho aktuální reklamní spot pro značku Milka bude v Čechách nasazen poprvé. Lokalizaci připravila agentura HPS ve spojení s Peppermint Digital. Za média a spolupráci s influencery je zodpovědná agentura Wavemaker.